søndag 29. mars 2009

Det store korslaget


Er egentlig ikke så mye jeg vil si om saken, men.. det er faen meg helt ufattelig utrolig at det norske folk kan være så forbanna innsnerva i sin egen lille verden. Stemme ut Vinni? De var om kanskje ikke best i går kveld, men hvertfall langt i fra dårligst. Men det er vel kanskje ikke annet å forvente når majoriteten av dem som ser på det her er 50-60 pluss og samtidig er redd for å stemme på noe som ikke er det " gode gamle trygge " slager musikken. Jeg satt her som en paff puddel i snøføyke når jeg forstod at det var Vinni og han sitt kor som røyk ut. Noe som etterhvert gikk over i rein irritasjon. Håper Venke eller Hanne ryker på hue å rævva ut med salt i tryne neste gang. For de to viste hvertfall at dem ikke har no der å gjøre. Jeg er langt fra no fan av Vinni, men det de presterte i går, var jo bare helt rått,nyskapende og morro entertaining fra hele gruppa han`s..

Mer om den morbide saken her kan du lese på vg.no



Eller se den her! :D

Lonesome Traveller



-KR-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar